Najczęściej zadawane pytania

Wondershare Dr.Fone for iOS

1. Jak rozwiązać problemy z pobraniem oprogramowania?

Jeśli pobieranie dr.fone nie powiodło się, zastosuj następujące kroki:
– upewnij się, że w trakcie pobierania połączenie internetowe działa poprawnie
– zrestaruj router lub połączenie z siecią
– spróbuj pobrać dr.fone późnij lub za pomocą innej przeglądarki.

2. Co zrobić jeśli pojawią się komunikaty ostrzegawcze dotyczące pobierania?

Jeśli pojawią się komunikaty o błędach pobieranie takie jak “pobieranie zablokowane”, można je rozwiązać następująco:
– tymczasowo wyłącz oprogramowanie antywirusowe lub zapory sieciowe i pobierz dr.fone ponownie
– w systemie Windows, Windows Attachment Manager może usuwać pobrane pliki. Więcej informacji na ten temat tu: Attachment Manager >>.

3. Jak zaktualizować dr.fone do najnowszej wersji?

Aby zaktualizować program należy podjąć następujące kroki:
– W systemie Windows – uruchomić dr.fone, kliknąć ikonkę Menu w prawym górnym rogu i wybrać Check for Updates. Program pokaże, czy są dostępne aktualizacje. Jeśli tak, należy kliknąć Update Now. Wówczas rozpocznie się aktualizacja.
– W systemie Mac – uruchomić dr.fone, kliknąć dr.fone w pasku Menu u góry ekranu, a następnie wybrać Check for Updates. Jeśli jakieś aktualizacje są dostępne należy kliknąć Update Now.

check-for-update     check-for-update (1)

4. Jak podłączyć urządzenie mobilne do dr.fone?

1. Podłącz iPhona/iPada do komputera za pomocą kabla.
2. Naciśnij “Trust” na ekranie urządzenia, aby zezwolić na dostęp komputerowi.
3. Uruchom dr.fone i wybierz potrzebną funkcję. Zazwyczaj dr.fone natychmiastowo rozpoznaje podłączone urządzenie.

5. Co zrobić jeśli nie udało się połączyć urządzenia z dr.fone?

– Upewnij się, że ekran urządzenia został odblokowany podczas podłączania go do komputera, chyba że potrzebujesz użyć funkcji dr.fone – Odblokuj lub Napraw.
– Po podłączeniu telefonu naciśnij “Trust this computer” na urządzeniu z iOS.
– Spróbuj podłączyć telefon za pomocą innego kabla.
– Jeśli nic z powyższych nie pomogło, może to oznaczać problem ze sprzętem. W takim przypadku należy udać się do punktu Apple Store, aby rozwiązać problem z urządzeniem.

6. Jakie są ograniczenia wersji testowej?

Wersja próbna daje użytkownikowi możliwość zapoznania się z produktem jeszcze przed dokonaniem zakupu, jednak wiąże się ona z pewnymi ograniczeniami:
Przywracanie – Utracone dane mogą być skanowane oraz dostępny jest ich podgląd, jednak ich przywrócenie jest możliwe jedynie w pełnej wersji programu.
Kopia zapasowa – w wersji próbnej można wykonać kopię zapasową na komputerze wraz z wglądem do niej, ale jej zawartość można przywrócić tylko po zakupieniu licencji.
Kontakty – można przesłać do telefonu 5 kontaktów, aby móc wysyłać ich więcej, należy aktywować pełną wersję programu.
Multimedia – można przesłać maksymalnie 10 zdjęć/utworów/kontaktów/wiadomości pomiędzy urządzeniem a komputerem.
Usuwanie – w wersji próbnej można sprawdzić jakie dane mogą zostać usunięte, ale usunąć je można tylko w pełnej wersji.
Aplikacje społecznościowe – można utworzyć kopię zapasową historii czatu z takich aplikacji jak WhatsApp/Lik/LINE/Viber/Wechat jednak bez możliwości ich przywrócenia w wersji testowej.
Naprawa/Odblokowanie – wersja próbna pozwala na przetestowanie czy urządzenie jest prawidłowo obsługiwane przez program. Dopiero pełna wersja pozwala na naprawę oraz odblokowanie urządzenia.